Noord Oost Thailand

11 april 2016 - Nakhon Ratchasima, Thailand

Vandaag ging om 06:00 de wekker voor onze eerste echte busreis door Thailand. De temperatuur: 41 graden in de schaduw. Verschillende dingen bekeken een een boottocht gemaakt. In totaal meer dan 300 km gereden, in de hitte, bergen op. Geen file zoals ze hadden gedacht, maar de bus die stopte er halverwege mee. Airco uit, buschauffeur lichtelijk gestrest en onze gids wist ook niet wat hij moest doen. Na 5 minuten kwam er weer leven in de bus en hebben we het rustig aangedaan.
Nu gaan we lekker slapen. Morgen weer om 06:00 op. We gaan een jungle tochtje maken. Ben benieuwd. Er staan ook wat foto's klaar van vandaag.
Tot morgen hopen wij. We weten niet of er wifi is. ;)

1. Louise:
    11 april 2016
    He het ziet er mooi uitzeg! Geweldig geniet ervan.
    Hier was het vandaag ook mooi weer, morgen weer minder.
    Morgen is er het grootste water gevecht in Thailand Dat was op het jeugd yournaal invm de droogte doen ze wat minder, Marit zat er naar te kijken dus dat was wel interessant omdat ze weet dat jullie daar zijn ! Groetjes en liefs uit Oud-Beijerland